Dodiih - nyt on tultu sauvakävelylenkiltä kotia...tänään on opiskeluista etäpäivä ja aion pyhittää sen kehittämistehtävän teolle. Tuo kehittämistehtävä on amk-erikoistumisopintojen ns. lopputyö. Tänään pitäisi tuohon aiheeseen liittyen kirjoittaa paikallisesta markkinakuvauksesta sekä markkinointiviestinnästä, ja toimialahan on ravintola-ala ;) Tehokasta työaikaa on maaliskuun puoliväliin saakka, joten jokainen hetki jolloin tulee tekemisen inspis pitää nyt hyödyntää.

Viikonloppun suunnitelmat on jo selvät, huomenna tulee ystäväni perheineen meille kylään ja sunnuntaina tulee isäni ja hänen vaimonsa iltapäiväkaffeille. Sunnuntaina on Kuopiossa (siis juu - asutaan Kalakukkolandiassa!) Lasten Pakkaspäivien ns. huipentuma! Valkeisenlammella on jos jonkinmoista tapahtumaa, joten sinne viedään meidänkin neiti touhuamaan. Toivottavasti sää vaan on hyvä, niin pakkaspäivilläkin olisi kiva olla.

Laihduttamisesta sen verran, että kohta on 4 viikkoa kun aloitin tämän elämäntaparemontin ja olen huomannut seuraavia asioita itsestäni: minulla on ollut tapana "palkita" itseni herkullisilla iltapaloilla sen jälkeen kun tyttö on mennyt yöunille ts. olen ollut iltasyöppö. Nyt tämä tapa on saatu kuriin neljän viikon aikana ja on itselläänkin on energisempi olo. Se iltasyöminen näet teki nukkumisenkin raskaammaksi. Toinen juttu on, että leivän mutustaminen on vähentynyt ja sen olen korvannut hedelmillä ja runsaalla lounaalla. Eli pienistä teoista tämä painonhallinta on kiinni, jahka niitä noudattaa. (tietenkin veden juonti on tärkeää!)

Kunto on myös parantanut - enää ei puuskuta niin paljoa kun on sauvakävelylenkillä, vaan menen rivakasti etiäpäin. Lenkkeilyyn on paljon auttanut tuo radion kuunteleminen, jahka tulee kunnon menobiisi niin kummasti vaan sitä vaan rivakammaksi tahti muuttu ;) Eilen oli taas vesijuoksujumppa, tämän minä taas uskon auttavan kiinteytymisessä. Eli mun mielestä kuntoilupuoli minulla on kunnossa. Olen jo alustavasti suunnitellut, että kesällä jatkan sauvakävelyä ja uinnin sijaan otan liikuntalajiksi pyöräilyn.

No mutta tupa hiljenee...ja paneutuu kehittämistehtävän kiemuroihin!