Äitienpäivän vieton sekä perjantaisen Fazerin sinisen suklaalevyn jälkeen tuo "nollaviikko" on hyvä tulos :) Mutta - kyllä pitäisi saada jo niitä miinustuloksiakin....

Minulla on työharjoittelua jäljellä enää pari viikkoa, ja opiskelu päättyy toukokuun viimeisellä viikolla. Eilen kävi opettaja työpaikassa tervehdyskäynnillä. On se vaan hassua kuinka nopeasti aika menee, vastahan se koulu alkoi ja nyt on jo loppumetreillä - höh! Eilen sain varmistuksen, että minulla jatkuu työt harjoittelun jälkeenkin tuossa työpaikassa - I am so HAPPY :))

Kaiken kaikkiaan tämä vuosi on ollut minulle isojen muutosten vuosi. Olen opiskellut ja saanut uuden työpaikan alalta sekä työnantajalta, jonne halusinkin. Olen kasvanut äitinä, ja huomannut, että pieni neiti porskuttaa hienosti omassa elämässä eteenpäin - ilman minun murehtimistanikin...no ei se murehtiminen ole mihinkään kadonnut, mutta vähentynyt roimasti. Olen myös ottanut huomioon oman hyvinvointini, ja pudottanut painoa - tämä projekti saakin jatkua läpi elämän nimellä painonhallinta. Niin ja onhan minulla täällä kotona myös ihana perusmieskin <3

Että oikein hyvillä fiiliksillä kesää kohti, vai mitä?

ps: ...ja äitienpäivälahjaksi ihana 2½ -vuotias tytätterni oli tehnyt päiväkodissa valkoisen kangaskassin, joka on koristeltu iloisen värisillä piirustuksilla :)