Ihanaa...nyt tosiaan on kevät, tiedättekö mistä tiedän? Siitä, että meillä on alkanut kotona suursiivous :) Olen siivoillut kaappeja, vienyt vanhaa tarvaraa/krääsää roskiin ja projekti sen kuin jatkuu...tää huhtikuu on aina tätä, vappuun saakka. Tällä hetkellä sormet syyhyä ikkunanpesuun, ja matot pitäisi saada pesulaan. Kevätverhot odottavat kaapissa, ne pitää saada vapuksi ikkunaan. Tänään ajattelin siivota meidän astiakaapit. Kyllä - kevät on täällä!

Opiskeluista sen verran, että kuun vaihteessa alkoi työharjoittelu, ja olen yhdessä keskeisessä kaupungin hotellissa työskentelemässä myyntipalvelussa sekä vastaanotossa. Joskus vuosia sitten olin samaisessa yrityksessä töissä noin 6-7 vuotta, ja nyt tuntuukin kuin olisin kotiin palannut - matkailuala on siis minun juttuni! Pitää vaan toivoa, että työt jatkuisivat harjoittelun jälkeenkin...mikäli ei, niin varasuunnitelma on jo etsitty....siitä myöhemmin lisää (ehkä).

Tässä blogissanikin tuskailin lopputyön työstämistä, ja viime viikolla sain arvion lopputyöstä. Saimme parini kanssa parhaimman arvosanan, eli 5. Olin niin tyytyväinen...myös keskeisimmistä opiskeluaiheista (asiakaskannattavuus, myynnin ja markkinoinnin suunnittelu sekä asiakaslähtöisen toiminta) sain kiitettävät arvosanat (4). Ihan hyvinhän sitä sai opiskeltua.

Painonpudotusta olen jatkanut, pisteitä olen laskenut ihan tarkasti, mutta liikunta on jäänyt vähille. Ei "muka" ole ollut aikaa...eilen sitten päätin, että hip hei ja ulos lenkille. Ostin itselleni motivaation kohottamiseksi uuden mp3-soittimen. Kyllä kelpasi kuunnella 90-luvun ihania menobiisejä (MC Melodie, E-type, La Bouche, Ace of Base....) ja pistellä katua etiäpäin. Jännittää ihan tuo painonmittaus tiistaina, kun ei ole mitannut viikkoon. No pysynpähän oikealla tiellä, kun tarkkailee painoa.

Eli....tiistaita odotellessa - JAIGS!